Rugaciuni la vremea lucrului


Rugaciune la inceperea lucrului:
    Doamne, Iisuse Hristoase, Fiule, Unule-Nascut al tatalui Celui fara de inceput, Tu esti Cel ce prin gura proorocului Tau David ai zis: Iesi-va omul la lucrul sau si la lucrarea sa pana seara. Tu ai zis cu preacurata gura Ta: Fara de Mine nu puteti face nimic. Doamne, Doamne, ascult din tot sufletul si din toata inima dumnezeiestile Tale cuvinte si cu umilinta alerg la bunatatea Ta: ajuta-mi mie, pacatosul, cu darul Tau, sa savarsesc lucrul ce incep acum. In numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh. Amin.
Rugaciune dupa sfarsitul lucrului:
    Doamne, Iisuse Hristoase, Dumnezeul nostru, Dumnezeule a toata milostivirea si indurarea, Care ai nemasurata mila, nespusa si najunsa iubire de oameni, cazand acum catre a Ta slava, cu frica si cu cutremur, aduc Tie multumire pentru binefacerile de care m-ai invrednicit pe mine, nevrednicul robul Tau. Te slavesc si Te laud si Te cant ca pe un Domn, Stapan si Facator de bine; si iarasi cazand , ma rog nemasuratei si negraitei Tale milostiviri, ca si de acum inainte sa-mi daruiesti faceri de bine, ca sa sporesc in dragostea fata de Tine si de aproapele meu. Izbaveste-ma de tot raul si necazul. Daruieste-mi liniste, si ma invredniceste in toate zilele vietii mele totdeauna multumire sa-Ti aduc si sa graiesc si sa cant cele prea bune Tatalui si Fiului si Sfantului Duh, acum si pururea si in vecii vecilor. Amin.
Alta rugaciune dupa savarsirea lucrului:
    Plinirea tuturor bunatatilor, Tu esti Hristoase, Dumnezeul meu. Umple dar de bucurie si de veselie sufletul meu si ma mantuieste ca un Bun si Milostiv si de oameni iubitor. Amin.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii